Календарне планування уроків біологія 6 клас
(70 годин – 2
години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
№п/п
уроку
|
Тема уроку
|
Лабораторні,практичні
роботи, дослідницькі практикуми
|
Дата
Клас
|
|
Вступ.
|
||||
1
|
Біологія – наука про життя.
|
|||
2
|
Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.
|
|||
3
|
Основні властивості живого.
|
|||
4
|
Різноманітність життя (на прикладах тварин, рослин, грибів,
бактерій). Поняття про Віруси.
|
|||
Тема
1. Клітина
|
||||
5
|
Клітина - одиниця живого.
Історія вивчення клітини.
|
|||
6
|
Лупа. Мікроскоп.
|
Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
|
||
7
|
Будова клітини на
світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.
|
Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та
розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
|
||
8
|
Будова рослинної клітини.
|
Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
|
||
9
|
Будова рослинної і тваринної клітини.
|
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.
|
||
10
|
Надходження речовин у клітину.
|
|||
11
|
Утворення нових клітин.
|
|||
12
|
Ріст клітин.
|
|||
13
|
Основні положення клітинної теорії.
|
|||
14
|
Узагальнення
вивченого по темі «Клітина»
|
|||
Тема 2.
Одноклітинні організми.
|
||||
15
|
Евглена зелена, амеба,
інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси
життєдіяльності, будова, роль у природі).
|
Лабораторне дослідження3
Спостереження інфузорій.
|
||
16
|
Хвороби людини, що викликаються одноклітинними
тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).
|
|||
17
|
Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини
(середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).
|
|||
18
|
Дріжджі – одноклітинні гриби.
|
|||
19
|
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова,
поширення, розмноження бактерій.
|
|||
20
|
Роль бактерій у
природі та значення в житті людини.
|
|||
21
|
Губка та ульва (зелений морський салат) -
багатоклітинні організми.
|
|||
22
|
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі фільтри.
|
|||
23
|
Узагальнення
вивченого по темі «Одноклітинні організми»
|
|||
24
|
Контрольна
робота
|
|||
Тема
3. Рослини
|
||||
25
|
Рослина – живий організм. Повітряне живлення рослин.
Фотосинтез як характерна особливість рослин. Дихання рослин
|
|||
26
|
Тканини рослин. Органи рослин
|
|||
27
|
Корінь:
будова, основні функції
|
|||
28
|
Мінеральне
живлення рослин
|
Лабораторне дослідження4
будова
кореня;
|
||
29
|
Пагін:
будова, основні функції
|
Лабораторні дослідження5
будова
пагона;
|
||
30
|
Пагін:
будова, основні функції (внутрішня будова стебла)
|
Лабораторні дослідження6
будова
бруньки;
|
||
31
|
Видозміни
пагонів
|
Лабораторне дослідження7
будова
цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);
|
||
32
|
Листок
будова, основні функції.
|
|||
33
|
Видозміни
листка. Рухи рослин
|
|||
34
|
Урок-узагальнення
з теми «Рослини»
|
|||
35
|
Нестатеве
розмноження рослин. Вегетативне розмноження рослин
|
|||
36
|
Статеве
розмноження рослин. Квітка
|
|||
37
|
Суцвіття
|
Лабораторне дослідження8
будова
квітки;
|
||
38
|
Запилення
|
|||
39
|
Запліднення.
Насінина
|
Лабораторне дослідження9
будова
насінини
|
||
40
|
Плід,
поширення плодів
|
|||
41
|
Різноманітність плодів
|
Лабораторне дослідження10
будова
плода;
|
||
42
|
Ріст і розвиток рослин
|
|||
43
|
Міні-проект (за вибором): Листопад. Квіти і
комахи.Рослини мандрівники.Рослини хижаки.
|
|||
44
|
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»
|
|||
Тема 4. Різноманітність рослин
|
||||
45
|
Поняття про класифікацію рослин.
|
|||
46
|
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).
|
Лабораторне дослідження11
Будова зелених нитчастих водоростей.
|
||
47
|
Мохи.
|
Лабораторне дослідження12
Будова моху.
|
||
48
|
Папороті, хвощі, плауни.
|
Лабораторне дослідження13
Будова
папоротей.
|
||
49
|
Голонасінні.
|
Лабораторне
дослідження14
Будова голонасінних.
|
||
50
|
Покритонасінні (Квіткові).
|
|||
51
|
Покритонасінні (Квіткові).
|
|||
52
|
Покритонасінні (Квіткові).
|
|||
53
|
Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та
покритонасінних (квіткових) рослин.
|
|||
54
|
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла,
води, температури).
|
Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для
вирощування в певних умовах.
|
||
55
|
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання. Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля? Викопні рослини.
|
|||
56
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини. Сільськогосподарські
рослини.
|
|||
57
|
Екскурсія Різноманітність рослин свого краю.
|
|||
58
|
Узагальнення
вивченого по темі «Різноманітність рослин»
|
|||
59
|
Контрольна
робота
|
|||
Тема
5. Гриби.
|
||||
60
|
Особливості живлення грибів.
|
|||
61
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця,
плодове тіло.
|
Лабораторне дослідження15 Будова
шапинкових грибів.
|
||
62
|
Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
|
|||
63
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця,
плодове тіло.
|
Лабораторне дослідження16 Будова
цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
|
||
64
|
Розмноження та поширення грибів.
|
|||
65
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові
гриби; лишайники; сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників
мікозів людини).
|
|||
66
|
Значення грибів у природі та житті людини.
|
|||
67
|
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.
|
|||
68
|
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
|
|||
69-70
|
Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.
|
|||
ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .
ВідповістиВидалити