Біологія. 6 клас.



Календарне планування уроків  біологія 6 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
№п/п
уроку
Тема уроку
Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми
Дата
Клас

Вступ.



1
Біологія – наука про життя. 



2
Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.



3
Основні властивості живого.



4
Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.




Тема 1. Клітина



5
Клітина - одиниця живого.  
Історія вивчення клітини.



6
Лупа. Мікроскоп.

Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа  та робота з ним. 


7
Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.

Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.


8
Будова рослинної клітини.

Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.


9
Будова рослинної і тваринної клітини.
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.


10
Надходження речовин у клітину.



11
Утворення нових клітин.



12
Ріст клітин.



13
Основні положення клітинної теорії.




14
Узагальнення вивченого по темі «Клітина»




Тема 2. Одноклітинні організми.



15
Евглена зелена, амеба,   інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).
Лабораторне дослідження3
Спостереження інфузорій. 


16
Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).



17
Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).



18
Дріжджі – одноклітинні гриби.



19
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.




20
Роль  бактерій у природі  та значення в житті людини.



21
Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.



22
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі фільтри.



23
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»



24
Контрольна робота




Тема 3. Рослини



25
Рослина – живий організм. Повітряне живлення рослин. Фотосинтез як характерна особливість рослин. Дихання рослин



26
Тканини рослин. Органи рослин



27
Корінь: будова, основні функції



28
Мінеральне живлення рослин
Лабораторне дослідження4
будова кореня;


29
Пагін: будова, основні функції
Лабораторні дослідження5
будова пагона;


30
Пагін: будова, основні функції (внутрішня будова стебла)
Лабораторні дослідження6
будова бруньки;


31
Видозміни пагонів
Лабораторне дослідження7
будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);


32
Листок будова, основні функції.



33
Видозміни листка. Рухи рослин



34
Урок-узагальнення з теми «Рослини»



35
Нестатеве розмноження рослин. Вегетативне розмноження рослин



36
Статеве розмноження рослин. Квітка



37
Суцвіття
Лабораторне дослідження8
будова квітки;


38
Запилення



39
Запліднення. Насінина
Лабораторне дослідження9
будова насінини


40
Плід, поширення плодів



41
Різноманітність плодів
Лабораторне дослідження10
будова плода;


42
Ріст і розвиток рослин



43
Міні-проект (за вибором): Листопад. Квіти і комахи.Рослини мандрівники.Рослини хижаки.



44
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»




Тема 4. Різноманітність рослин



45
Поняття про класифікацію рослин.



46
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

 Лабораторне дослідження11
 Будова зелених нитчастих водоростей.


47
Мохи.
Лабораторне дослідження12
 Будова моху.


48
Папороті, хвощі, плауни.
Лабораторне дослідження13
Будова папоротей.


49
Голонасінні.
Лабораторне
дослідження14
 Будова голонасінних.


50
Покритонасінні (Квіткові).



51
Покритонасінні (Квіткові).



52
Покритонасінні (Квіткові).



53

Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.


54
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).

Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.


55
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання. Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля? Викопні рослини.



56
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.  



57
Екскурсія Різноманітність рослин  свого краю.




58
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»



59
Контрольна робота




Тема 5. Гриби.



60
Особливості живлення грибів.



61
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.


62

Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.


63
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)


64
Розмноження та поширення грибів.



65
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).



66
Значення грибів у природі та  житті людини.



67
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.



68
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів



69-70
Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.








1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити