Календарне планування 11 клас
Біологія
11 клас (1.5
годин на тиждень)
(академічний рівень)
№
|
Тема уроку
|
Кільк.
годин
|
Дата
|
|
Тема 4: Розмноження організмів
(3 год)
|
||||
1.
|
Нестатеве розмноження організмів.
|
1.
|
||
2-3.
|
Статеве розмноження організмів. Будова і
утворення статевих клітин.
Лаб. робота №1 Будова статевих клітин
|
2.
|
||
Тема 5: Закономірності спадковості (7
год)
|
||||
4.
|
Основні поняття генетики. Методи генетичних
досліджень.
|
1.
|
||
5.
|
Закони Г.Менделя, їх статистичний характер і
цитологічні основи.
|
1.
|
||
6
|
Закони Г.Менделя, їх статистичний характер і
цитологічні основи.
|
1.
|
||
7.
|
Закони Г.Менделя, їх статистичний характер і
цитологічні основи.
|
1.
|
||
8.
|
Хромосомна теорія спадковості. Зчеплене
успадкування.
|
1.
|
||
9.
|
Практична
робота №1:Розвязування типових задач з генетики
(моно- і дигібрид не схрещування)
|
1.
|
||
10.
|
Взаємодія генів. Позаядерна спадковість.
|
1.
|
||
11.
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
1.
|
||
Тема 6: Закономірності мінливості (4 год)
|
||||
12.
|
Комбінативна мінливість
|
1.
|
||
13.
|
Мутаційна мінливість. Види мутацій. Мутагени.
Лаб.робота
№2 Спостереження нормальних і мутантних форм дрозофіл. їх порівняння.
|
1.
|
||
14.
|
Практична
робота №2 Розвязування типових задач на визначення
типу мутацій.
|
1.
|
||
15.
|
Модифікаційна мінливість.
Лаб.
робота №3 Вивчення мінливості у рослин. Побудова варіаційного ряду і варіаційної кривої.
|
1.
|
||
Тема 7:Генотип як цілісна система. (5
год)
|
||||
16.
|
Основні закономірності функціонування генів
у про- і еукаріотів.
|
1.
|
||
17.
|
Генетика людини.
|
1.
|
||
18.
|
Роль генотипу і середовища у формуванні
фенотипу. Химерні та транс генні організми.
|
1.
|
||
19.
|
Генетичні основи селекції організму.
|
1.
|
||
20.
|
Основні напрямки сучасної біотехнології.
|
1.
|
||
21.
|
Контрольна робота
|
1.
|
||
Тема
8: Індивідуальний розвиток організмів. (6 год)
|
||||
22.
|
Запліднення.
|
1.
|
||
23.
|
Періоди онтогенезу у багатоклітинних
організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток.
Лаб.
робота №4. Ембріогенез хордових.
|
1.
|
||
24.
|
Періоди онтогенезу у багатоклітинних
організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток.
|
1.
|
||
25.
|
Вплив генотипу та факторів зовнішнього
середовища на розвиток організму. Діагностування вад розвитку людини та їх
корекція.
|
1.
|
||
26.
|
Життєвий цикл у рослин і тварин.
|
1.
|
||
27.
|
Ембріотехнології. Клонування.
|
1.
|
||
28.
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
1.
|
||
Розділ
IV. Надорганізмові рівні організації життя.
Тема
1:Популяція. Екосистема. Біосфера. (10 год)
|
||||
29.
|
Характеристика популяцій. Статева і вікова
структура популяції. Фактори, які впливають на чисельність популяції.
Екологічні чинники.
|
1.
|
||
30.
|
Середовище
існування, пристосування організмів до середовища існування.
|
1.
|
||
31.
|
Середовище існування, пристосування
організмів до середовища існування.
|
1.
|
||
32.
|
Біологічні адаптивні ритми організмів .
|
1.
|
||
33.
|
Угрупування та екосистеми. Склад і структура
угрупувань..
|
1.
|
||
34.
|
Різноманітність екосистем. Розвиток і зміни
екосистем. Взаємодія організмів в екосистемах
|
1.
|
||
35.
|
Колообіг речовин і потік енергії в
екосистемах. Продуктивність екосистем.
|
1.
|
||
36.
|
Практична
робота №3. Розвязування задач з екології.
|
1.
|
||
37.
|
Загальна характеристика біосфери. Вчення
І.В.Вернадського про біосферу. Роль живих організмів у біосфері. Біомаса.
|
1.
|
||
38.
|
Вплив діяльності людини на стан біосфери.
Збереження біорізноманіття. Охорона біосфери.
|
1.
|
||
39.
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
1.
|
||
Розділ
V. Історичний розвиток органічного світу.
Тема
1:Основи еволюційного вчення. (6 год)
|
||||
40.
|
Становлення еволюційних поглядів.
|
1.
|
||
41.
|
Синтетична гіпотеза еволюції.
|
1.
|
||
42.
|
Природний добір.
Практична
робота №4. Порівняння природного і штучного добору.
|
1.
|
||
43.
|
Вид. Видоутворення.Мікроеволюція.
|
1.
|
||
44.
|
Адаптації як результат еволюційного процесу.
|
1.
|
||
45.
|
Макроеволюційний процес. Сучасні уявлення
про фактори еволюції.
|
1.
|
||
Тема
2: Історичний розвиток і різноманітність органічного світу. (4 год)
|
||||
46.
|
Гіпотези виникнення життя на Землі.
|
1.
|
||
47.
|
Еволюція одноклітинних і багатоклітинних
організмів.
|
1.
|
||
48.
|
Періодизація еволюційних явищ. Поява
основних груп організмів на Землі та формування екосистем.
|
1.
|
||
49.
|
Система органічного світу як відображення
його історичного розвитку.
|
1.
|
||
50.
|
Контрольна робота
|
1.
|
||
Узагальнення
курсу
|
||||
51.
|
Основні властивості живих систем. Можливості
й перспективи застосування досягнень
біології у забезпеченні існування людства.
|
1.
|
||
52.
|
Повторення.
|
1.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар